Isnin, 4 Oktober 2010

Raya di UUM

Setelah  8 hari beraya di kampung halaman, saya kembali semula ke UUM. pihak UUM juga telah mengadakan majlis raya yang melibatkan staf-staf, pensyarah-pensyarah dan mahasiswa dan mahasiswi UUM. Majlis raya itu juga diadakan sempena Program Ziarah Kerja YB Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Khaled Nordin.Terdapat  beberapa artis tanah ait turut hadir bagi memeriahkan lagi majlis tersebut. Hal ini saya sudah nyatakan dalam tulisan saya yang lepas. Saya juga berkesempatan bergambar dengan artis seperti Juara AF8 Shahir, Uji Rashid, Hail Amir dan kumpulan Nasyid Hijjaz. Saya tidak mahu bicara panjang pada kali ini. Cukuplah sekadar gambar-gambar yang yang saya letakkan ini untuk mengambarkan suasana raya di UUM





 

 
                                              bergambar dengan Hail Amir

                                         bergambar dengan Uji Rashid


                                          bergambar dengan kumpulan Hijjaz

                                        bergambar pula dengan Juara AF8 Shahir






Tiada ulasan: