Sabtu, 15 Januari 2011

Semester Baru dan Agenda yang Diperbaharui

Sebulan lebih saya tidak mengemaskini blog saya ini. Saya juga terlepas banyak maklumat menarik di dalam internet. Maklumlah di rumah broadband belum dibayar lagi. Itu pun pinjam dengan kakak. Lagipun. ketika di rumah saya sibuk dengan pelbagai perkara.

Keputusan peperiksaan semester lepas sudah pun dikeluarkan. Alhamdulillah. Keputusan saya agak baik pada kali ini. Begitu juga dengan rakan-rakan yang lain. Ketika saya membuka Facebook pada cuti semseter baru-baru ini, pelbagai isu timbul yang membabitkan UUM. Ada sebahagian kawan-kawan saya di Kachi ditukarkan ke DPP lain. Tidak kurang juga ada yang bertukar bilik. Saya mempunyai pelbagai perkara yang hendak disampaikan dalam blog ini. Cuma post kali ini sebagai mukadimah pada tahun baru 2011

Petang semalam saya tiba di Bukit Kachi tercinta ini. Perjuangan menuntut ilmu telah bermula. Diharapkan semester ini lebih baik daripada yang dulu. Saya berada pada semester baru cuma agenda sahaja yang perlu diperbaharui. Salam Semester Baru.

1 ulasan:

Klik Di Sini berkata...

Salam tuan..

Saya blog baru yang masih merangkak2.. Mohon link ke blog tuan untuk menumpang kepopularan blog tuan..

Sekiranya tuan dah link.. maklumkan kepada saya melalui komen.

segala kerjasama didahului ribuan terima kasih...

selamat berjuang,daripada mimview.blogspot.com..